2008 m. rugsėjo 12 d., penktadienis

Laiškas dovanų fėjai

Dovanų fėja nori truputį daugiau sužinoti apie mane. Tad susitvarkiau namus ir pafotkinau kas namuose man tuo metu pasirodė miela.

2003 metais Palangoje nusprendžiau, kad man reik pieštinio portreto. Tad susipažinkit- tai aš. Tik šis portretas vis dar neatranda sau vietos. Na bėda. Pas manę, namuose nėra nei vieno paveikslo. Niekaip su MB neišsirenkam kokio norėtumia. Jei būtumia norėja bet kokio tai jau senai turėtumia uošvių dovanotą kokį paveikslą, tačiau mūsų skoniai labai skiresi.

O tai fragmentas iš mano virtuvės. Mėgstu įvairių formų butelius. Tik manoji kolekcija labai maža. Neieškau betkokių. Kaip matai virtuvinis komplektas yra medinis. Tai mano tėvo darbas. Jis stalius ir mielai jį man sumeistravo.

O tai jau mūsų salionas, kureme turim MB pasididžiavimą, akvariumą.

Tai paskutinis pirkinys iš mugės.

Mano plaukai ilgi tad kartais mėgstu surišti juos su tom dviem sagėm. Turiu tik vieną apyrankę, tačiau laikui bėgant įsigysiu dar kokią.

O tai mano sidabro. papuošaliukai. Turiu jų labai mažai ir man jų per akis. Turiu auksinių, bet paskutiniu metu nebenešioju.