2009 m. gruodžio 28 d., pirmadienis

Mažylio pasirodymas

Tos miegančios gražios akytės,
Tos rausvos putlios lūpytės,
Mažyčiai mažyčiai delniukai, pirštukai,
Ir beprotiškai saldūs skruostukai,
Tai Mano Mažyčio Leliuko…

Žiūriu ir žiūriu į Tave aš Mažyli
Ir ašara trykšta manajam veide…
Esu tokia juk laiminga,
Kad pasauly turiu aš Tave…

Tik tavo tyras juokas džiugina,
Tik tavo meilė laimina mane,
Tik tavo mielas žvilgsnis ,
Priverčia jaustis reikalinga, mylima MAMA…

Taip stipriai laukiau aš Tavęs Mielasis
Svajojau glausti ir bučiuot bučiuot
Norėjau taip karštai Tave mylėti …
Ir kuo greičiau Tave turėt šalia.

Bet aš esu, kad pasūpuočiau,
Kad priglausčiau prie plakančios širdies,
Kad visą visą meilę atiduočiau,
Nes aš juk Tavo MAMA…
/V.G/
Na štai ir mūsų namuose dideli pasikeitimai 2009 12 23 dieną 20 val. 40 min. šį pasaulį išvydo sūnytis. Su didžiausiu džiaugsmu galiu pranešti, kad vėl tapau mama. Ach koks geras jausmas užpildo man širdį žiūrint į savo vaikelį. Jis toks mažutis(gimė 50 cm. ir 2965 .g) ir gležnutis, bet už tai kokį turi balsą ohoho.